韓文翻譯

親吻萬國翻譯社,用你那撞擊我使我愉悅
Curry with the shot, just tell 'em to call me Stephanie(註)

寶物不讓他們知道就不會受傷?
Makin' everybody think that we solo

辣到冒煙,他們都說我是人行煙囪
Rappers in they feelings cause they feelin' me

歐男孩,你讓我受不住 (腿都軟了 )

如果你想要老娘,我想需要3p


All these bitches翻譯社 flows
 is my mini-me

歐男孩,折騰到我都腿軟

朋友們空話太多了
Saying I should give you up

籃球一哥是柯瑞,告知他們我是說唱界的柯瑞
Gun pop and I make my gum pop

I've been here all night

我聽不進,因為我...

 

我在這待了整晚
(Been here all night, baby)

 

(等了成天,寶貝 )

And boy, got me walkin' side to side (side to side)

 

我試過埋藏感情
Baby what's it gonna hurt if they don't know?

因你濕黏的手,我騎上你那
Come true yo翻譯社 get you this type of blow

萬國翻譯社在這待了整晚
I've been here all day

假如翻譯公司想要老娘,萬國翻譯社想需要3p

說真的,一定能讓你爽上天
If you wanna 
Minaj  I got a tricycle

Curry,原名 Stephen Curry萬國翻譯社猜Nicki是要只本身是女版 Curry ,才把 Stephen 改成Stephanie

萬國翻譯社聽不進,因為我...

Body smoking翻譯社 so they call me young Nicki chimney

(等了整晚,瑰寶 )
I've been here all day

而我們什麼都不用想(不消想)
I'm comin' at ya

 

我聽不進,因為我...

And boy I got ya

讓那群小婊知道

I'm talkin' to ya

感受我能和你朝三暮四
And we don't gotta think 'bout nothin' ('bout nothin'...)

因我知道你臭名遠揚
Doesn't matter翻譯社 cause you give me temptation

 

我在這待了整天
And boy, got me walkin' side to side (side to side)

 


Been tryna hide it

我在這待了成天
And boy翻譯社 got me walkin' side to side

歐男孩,你讓萬國翻譯社受不住(腿都軟了)

I've been here all night

而男孩翻譯公司是我的
Cause tonight I'm making deals with the devil

那不算什麼對你給的誘惑來講
And we don't gotta think 'bout nothin' ('bout nothin'...)

我也知道我會是以染上麻煩

而我們什麼都不消想(不用想)

These friends keep talkin' way too much

These friends keep talkin' way too much


I've been here all night

我正談論翻譯公司
See you standing over there with your body

I've been here all day翻譯社 Nicki Minaj!

This the new style with the fresh type of flow

我在這待了成天
(Been here all day, baby)

這是新的弄法,新的潮水
Wrist icicle, ride dick bicycle

I've been here all night

說真的,必然能讓你爽上天

And boy, got me walkin' side to side (side to side)

the blue box that say Tiffany是指 TIFFANY 公司的 TIFFANY BLUE BOX ,TIFFANY的藍色禮盒長短賣品你只有采辦 TIFFANY公司的商品它才會送你

謝謝底下供應改正建議的網友並且各人態度都很親切謝謝大師,若是人人認為我仍有問題請鄙人面留言感謝

 

 

說唱歌手讓翻譯公司飄飄欲仙,都是因為我
Uh, I-I give zero fucks and I got zero chill in me

 

這是新的弄法,新的潮水
Wrist icicle, ride dick bicycle

請撐持Meghan trainor2016新專THANK YOU

And boy翻譯社 got me walkin' side to side (side to side)

 

我在這待了整天
(Been here all day, baby)

iTunes,Spotify,AppleMusic皆可購買

我在這待了整晚
(Been here all night翻譯社 baby)

歐男孩,折騰到萬國翻譯社都腿軟 (腿軟)

THANK YOU你值得具有

我在這待了整晚
I've been here all day

今天推的是阿里的3單side to side,是的此次feat又找來了 Nicki Minaj 這是2人第3次合作了吧,這首也是好聽阿,rap什麼的萬國翻譯社最不會了啦,為了翻rap頭痛的要死多花了幾天才翻完,有哪裡欠好一定要告知萬國翻譯社

說我應當摒棄你
Can't hear them no, cause I...

萬國翻譯社在這待了成天

同夥們廢話太多了
Saying I should give you up

 

undefined

I've been here all night翻譯社 Ariana!

只要你知道你有我

萬國翻譯社在這待了整晚,阿里駕到

看到翻譯公司站在那和你火熱的身軀
Feeling like I wanna rock with your body

(等了成天,瑰寶 )

歐男孩,折騰到我都腿軟
Let them hoes know...

萬國翻譯社應當抛卻你
Can't hear them no, cause I...

Just as long as you know you got me

 
文章標籤
中文歌詞 Ariana Grande Side to Side

這些小婊子,有料就是在說萬國翻譯社

唇槍舌劍對我就像嚼口香糖
I'm the queen of rap, young Ariana run pop

我在這待了成天,妮基駕臨
And boy, got me walkin' side to side

讓大家以為我們是單身
Just as long as you know you got me (you got me)


I've been here all night

 


This the new style with the fresh type of flow

These friends keep talkin' way too much

因為今晚我與惡魔告竣生意業務

萬國翻譯社在這待了整天

 

 

If you wanna Minaj  I got a tricycle

I've been here all night

 

                                                         

歐男孩,翻譯公司讓我受不住 (腿都軟了 )

翻譯公司濕黏的手,我騎上你那
Come true yo, get you this type of blow

(等了整晚,法寶 )
I've been here all day

我就是饒舌女皇,小阿里管風行圈

歐男孩,折騰到我都腿軟 (腿軟 )

我正走向翻譯公司
Cause I know you got a bad reputation

伴侶們空話太多了
Saying I should give him up

我在這待了整晚
I've been here all day

萬國翻譯社在這待了整晚
I've been here all day

說我應當放棄他
Can't hear them no, cause I...

就只要翻譯公司知道你有萬國翻譯社(你有萬國翻譯社)

And I know it's gonna get me in trouble

昂,萬國翻譯社不搞那些骯髒事,萬國翻譯社也沒懷過歹意
Kissing me, copped the blue box that say Tiffany(註)

And boy, got me walkin' side to side (side to side)



來自: http://sam06711.pixnet.net/blog/post/205452724-%e4%b8%ad%e6%96%87%e6%ad%8c%e8%a9%9e-ariana-grande---有關翻譯的問題歡迎諮詢萬國韓文翻譯

arrow
arrow

    danielbp166 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()