翻譯公司價錢語言翻譯公司You Raise Me Up


You raise me up… To more than I can be.


有時刻,萬國翻譯社感覺我看到了永久。

歌曲網頁

You raise me up, so I can stand on mountains;
你鼓舞了萬國翻譯社,所以我能站在群山頂端;

You raise me up, to walk on stormy seas;
翻譯公司鼓舞了我,讓我能走過暴風暴雨的海;
I am strong翻譯社 when I am on your shoulders;
當我靠在你的肩上時,萬國翻譯社是頑強的;
You raise me up… To more than I can be.
你鼓舞了我...讓我能超出本身翻譯

There is no life – no life without its hunger;
沒有一個生命 -- 沒有生命是沒有渴求的;

Each restless heart beats so imperfectly;
每個繹動的心能夠跳動得那麽地完善;
But when you come and I am filled with wonder,
可是當你到臨的時辰,我充滿了驚奇,
Sometimes, I think I glimpse eternity.

你鼓舞了萬國翻譯社...萬國翻譯社能超出自己。

你鼓舞了我...萬國翻譯社能超出本身。

你鼓舞了我...讓我能超出自己。

萬國翻譯社失蹤的時辰,噢,萬國翻譯社的魂靈,感應多麽的倦怠;
When troubles come and my heart burdened be;
當有困難時,我的心背負著重擔,
Then, I am still and wait here in the silence翻譯社
然後,我會在寂靜中等待,
Until you come and sit awhile with me.