同步英語口譯
但他真是個傻子 翻譯社

but they'd only remind me of you

告知我寶物,我是哪裡做錯了?
I can see whomever I choose
I go out every night + sleep all day
你將你 翻譯愛帶走 翻譯社
but I'm willing to give it another try
沒有任何事可以與你比擬 翻譯社
他說,小姐妳應當要去找點樂子了,

'cos nothing compares

像是一隻不會歌唱的鳥
當你將你 翻譯愛帶走。
猜猜他對我說了什麼?
all died when u went away
在後面的院子裡。
It's been seven hours + fifteen days
but nothing
Sinead O'connor-Nothing Compares 2 U
'cos nothing compares

所有妳種下的花,媽媽,
我天天晚上都出去而白天睡覺,
但我沒有辦法說什麼話來遣散那些憂鬱
沒有任何事可以,
沒有任何事能禁止那些孤單
翻譯眼淚墬下
since u took your love away
當你走了我可以做一切想做的事,
但沒有産生任何事
but he's a fool
he said girl u better have fun

沒有任何事可以與你相比
'cos nothing compares
nothing compares 2 u

我知道跟你一起生活,法寶,是有點難題的。
全數都死了,當妳離去。
我可以見任何我選中的人。
因為沒有任何事可以,
我可以在一間美妙的餐廳吃晚餐。
沒有任何事可以與你相比。
因為沒有什麼事可以
沒有什麼事可以與你相比
我去看了大夫,猜猜他對我說了什麼,
不管妳要玩些什麼。
沒有任何事可以與你比擬。
但我將會再試一次。。-> 翻譯社|,-> 翻譯公司|的-> 翻譯
我可以將我的手搭在每一個我見到 翻譯男孩肩上,
沒有任何事可以,
但那只是將你從我心中喚起 翻譯社
Sinead O'connor-Nothing Compares 2 U
since u took your love away
I can eat my dinner in a fancy restaurant
nothing compares 2 u

已經過了15天又7個小時,

【歌詞翻譯】Sinead O'connor-Nothing Compares 2 U

nothing can stop these lonely tears from falling
I know that living with u baby was sometimes hard
in the back yard
all the flowers that u planted mama
tell me baby where did I go wrong
like a bird without a song
I could put my arms around every boy I see
nothing compares 2 u
it's been so lonely without u here
I went to the doctor guess what he told me
no matter what u do
I said nothing can take away these blues,
since u been gone I can do whatever I want
guess what he told me

沒有任何事可以,
如同是非常孤單當沒有你在這裡


本文出自: http://blog.roodo.com/coolfu/archives/2610147.html有關翻譯的問題歡迎諮詢萬國翻譯社

arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯社
    全站熱搜

    danielbp166 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()


    留言列表 留言列表

    發表留言