印尼文翻譯Don’t you know the cold and wind and rain don’t know 翻譯公司




The way it’s gonna be.
沒有人會知道
I’m tired of talking on my phone,

沒有人知道,工作會釀成如何


我已厭倦再講德律風
Stand by me 翻譯公司
Stand by me,
Nobody knows 翻譯公司

Don’t you know the cold and wind and rain don’t know,
在我 翻譯心最先燃燒之前
站在我這邊
Stand by me,


Maybe you and I will not believe in 翻譯公司
站在我這邊




但是你難道不知道冰冷的風和雨自己不知道
So what’s the matter with you,
I’ve 翻譯公司 got a lot of things to learn 翻譯公司
我們在地板上找到了什麼
Stand by me,


站在我這邊


沒有人知道,事情會變成如何
Nobody knows the way it’s gonna be 翻譯公司
工作會怎麼産生,耶
Maybe I can see, yeah,
沒有人知道,工作會釀成如何
They only seem to come and go away.
Times are hard when things have got no meaning,
沒有人知道,工作會變成怎樣
沒有人知道,工作會釀成如何
Nobody knows 翻譯公司 yeah nobody knows,
站在我這邊

Sing me something new 翻譯公司
或許我會知道,耶
沒有人知道,工作會釀成如何
站在我這邊

Nobody knows the way it’s gonna be,
時候讓人坐立難安,當所有事物都落空任何意義
他們就只能這樣的來,然後離去
Yeah nobody knows,



沒有人會知道
站在我這邊
There is one thing I can never give you,
Stand by me,

站在我這邊

為我唱些新的東西吧
Stand by me,


Stand by me,
站在我這邊
沒有人知道,工作會變成怎樣

沒有人會知道

耶,沒有人會知道
Stand by me 翻譯公司
Nobody knows the way it’s gonna be,
Made a meal and threw it up on sunday,

Nobody knows the way it’s gonna be,
所以你到底是怎麼了
The way it’s gonna be.


Nobody knows the way it’s gonna be,

事情會怎麼産生
Nobody knows the way it’s gonna be,
或許你和我將不會相信
The way it’s gonna be, yeah.
所以你到底是怎麼一回事
沒有人知道,工作會變成怎樣
They only seem to come and go, away.
。-> 翻譯社|,-> 翻譯公司|的-> 翻譯
綠洲合唱團--站在我這邊
站在我這邊
Stand by me,

站在我這邊
耶,沒有人會知道

[歌詞翻譯]Oasis--Stand By Me

站在我這邊

事情會怎麼産生
Sing me something new,
Yeah God only knows,
If your leaving will you take me with you,


My heart will never be your home 翻譯公司
有一件工作我永遠也無法給你
Said I would and I believe in one day,
工作會怎麼發生

他們就只能如許
翻譯來,然後離去

說我將會我相信,在有那麼一天 翻譯時辰
The thing we find behind the door.

Sing me something new 翻譯公司
Nobody knows the way it’s gonna be,
如果你要離開,你會帶我一起走嗎
耶,沒有人會知道

They only seem to come and go, away.
Stand by me,
為我唱些新 翻譯工具吧


站在我這邊
Oasis-Stand By Me
Nobody knows the way it’s gonna be,

我在地板上找到一把鑰匙

Don’t you know the cold and wind and rain don’t know,


沒有人會知道

Before my heart starts to burn.
Nobody knows 翻譯公司
它們就只能如許的來,然後離去
耶,沒有人會知道
Stand by me,
沒有人知道,工作會釀成怎樣

Stand by me,
沒有人知道,事情會變成如何


The way it’s gonna be.
沒有人知道,工作會釀成如何


你莫非不知道極冷的風和雨本身不知道


They only seem to come and go 翻譯公司 away.
你難道不知道冰冷的風和雨本身不知道
So what’s the matter with you,


I’ve found a key upon the floor,
吃了一餐然後嘔吐,在這樣一個星期天

我的心永遠也不是你的歸宿
But don’t you know the cold and wind and rain don’t know
沒有人知道,工作會釀成如何
我還有,還有許多事需要進修
Nobody knows the way it’s gonna be,
So what’s the matter with you 翻譯公司
工作會怎麼發生






以下文章來自: http://blog.roodo.com/coolfu/archives/6470401.html有關翻譯的問題歡迎諮詢萬國翻譯社

arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯社
    全站熱搜

    danielbp166 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()