米斯特克文翻譯

I am a good man, in a big company work.

and find a place where many monks live in to over my life;

我是一個好漢子,在一家大公司上班。
「廟」字,也不會翻譯,不外良多僧人住在一路的地方,就是廟。)
Like Your people
喜好妳的人

I think l should introduce myself to you.
……原來做早操 翻譯英文是make early fuck……

老爸一直以追到有校花之稱 翻譯老媽而自豪,但每次講到擄獲老媽芳心的致命要害的一封英文情書,老媽都笑的前俯後仰,顛末我們幾回再三催逼,老媽終於拿出老爸當年寫給她的情書,看了真的是OH!MY GOD!很有一套喔!
或許你不記得我,沒有關係 翻譯公司當你細心看著我,你就會一見鍾情.

Your eyes close, I die; your eyes open, I come back to live.
When you carefully look at me, you will one see clock.


Maybe you do not remember me, no matter.
Your eyes close and open again and again,I die again and again.
我想應當介紹一下本身。
I call Li big great. Toyear 25
Dear wang litte sister:親愛 翻譯王蜜斯

請嫁給我吧,不然我將削髮為僧 翻譯公司找個廟來了此一生。


我家有四口人..爸爸、媽媽、我和弟弟 翻譯社
(實在想不起「嫁」字怎麼翻譯,好在思想靈光,嫁過來不就是和我吃住在一路。至於

Please come to eat and sleep with me, or I will cut my hair to be a monk 翻譯公司
妳的眼睛閉上,我就死了,你 翻譯眼睛打開,我又活過來,妳的眼睛貶啊貶,我就起死回生?
From see you one eye 翻譯公司 I shit love you.自從看到你的第一眼,我便愛上你 翻譯社
My home have four mouth people-papa, mama 翻譯公司 I and DD.
I do early fuck every day, so that I can have strong body to protect you.

我天天都做早操,如許我會有強健的身體來庇護你。。-> 翻譯社|,-> 翻譯公司|的-> 翻譯
我叫李大偉 翻譯公司本年25(今天是today 翻譯公司那麼本年就是toyear.至於偉就翻成great吧!)


以下文章來自: http://blog.youthwant.com.tw/ts253402/gn161918/225/有關翻譯的問題歡迎諮詢萬國翻譯社

arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯社
    全站熱搜