哈薩克文翻譯今天是

I wanted more
My angel wings
Today is the greatest day
我崛起的刺

[歌詞翻譯]The Smashing Pumpkins--Today


My belly stings

最棒 翻譯一天
我的天使同黨
最棒的一天


Pink ribbon scars
永遠也忘不掉
今天是最棒 翻譯
Day I’ve ever known
I’ll tear my heart out
Today

我或許活不了那麼久
Today is the greatest
I might not have that long
在我離開之前
我不想活到明天了
I want to turn you on
Before I get out
Can’t live for tomorrow,
我將挖開我的心

Day I’ve ever known

我很勉力的去測驗考試了
在我脫離它之前
I tried so hard
Smashing Pumpkins擊潰南瓜(台譯;不凡人物)
我等不到明天了
Before I get out
被危險和剝奪
比生命所能賜與我的還要多
Today is
。-> 翻譯社|,-> 翻譯公司|的-> 翻譯我想要得更多
That I have ever really known
Were bruised and restrained
今天是
To cleanse these regrets

今天是
注:內容是我亂翻的
Bored by the chore
厭倦了saving face的這些例行公事
Today
Today is
Today is the greatest day
去消滅了這些悔意
我有史以來的
Than life could ever grant me


I want to turn you
今天是我有史以來最棒的一天


我將會被燒壞我
翻譯雙眼

今天是最棒 翻譯
The greatest day
Of saving face
Smashing Pumpkins
我想要啟發你

Can’t wait for tomorrow

我想要啟發你
Tomorrow’s much too long
I want to turn you on
今天是我有史以來最棒 翻譯一天
明天是太長了
I’ll burn my eyes out




今天是
Pink ribbon 帶來的創傷

我想要撼動你

Today is

That never forget


Today is the greatest
I want to turn you on

我想要啟發你

Today is the greatest


本文來自: http://blog.roodo.com/coolfu/archives/2126402.html有關翻譯的問題歡迎諮詢萬國翻譯社

arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯社
    全站熱搜

    danielbp166 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()